fredag 18. mars 2011

mareritt..

Kom plutselig på at eg hadde mareritt i natt.
Eg drømte om at eg skulle drikke vin og ha det kjekt med venninner.. Men alle snakka om beibia, bleier, bæsj og så vidare... Eg satt der, prøvde desperat å komme på noke anna å snakke om. I min fortvilelse drakk eg meir vin, og klarte ikkje å seie noke.. Eg våkna lettare svett og delvis litt lei meg.
Eg tenkte at einaste grunnen til at eg hadde den drømmen, det må ha vore at eg og Mette va på kafe i går. Og eg e ganske redd for at det eg snakka om va beibi... Det eg sverga på at eg ikkje skulle gjere! Men, stakkar Wilhelm va jo med på kafe.. det e nesten uunngåelig å snakke om han då. Men, det ekje noke unnskyldning. Tenke eg trenge å drikke vin snart. Uten å snakke om beibi.

Missforstå meg rett. Eg elska beibien min. Eg meina berre at livet av og til dreia seg om andre ting, og at det e viktig å ta seg tid til å snakke om andre ting og.. anna enn bleieskift og amming. Nettopp. Eg ska bli flinkare til det!

I promise.
J.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar