onsdag 16. mars 2011

Beibi :)

Bloggen e igjen forsømt! MEN, denne gongen har eg ei skikkelig god unnskyldning.. Det e soklart fordi beibi Wilhelm tek det meste av tida mi :) Ser at forrige gong eg skreiv va det 13 daga til termin.. lite visste eg at han hadde tenkt å komme om to daga!

For å seie det sånn.. Føding = heilt jævlig!

Eg gjekk å la med kl 23.30, sovna etter en halv time, og våkna deretter etter 45 min.. reiste meg opp av senga, og gjekk mot døra.. og plutselig rann det masse tiss (???) ned på golvet.. Eg trudde virkelig eg gjekk i søvne og at eg hadde tissa på golvet.. Flaaaaut tenkte eg, og sjekka om mannen sov.. viss eg hadde tissa på golvet ville eg helst at han skulle sove og ikkje få det med seg.. Men det fortsatte å renne, og då tenkte eg plutselig på det berømte vatnet!! Eg gikk i dusjen, kledde på meg og satte meg i stova... lurte veldig på om det virkelig va vatnet som hadde gått! til slutt ringte eg inn på føden og snakka litt med jordmor som anbefalte meg å ta en tur inn.. Så eg vekte Johnny og vi for innover.. Va der inne ca kl 02.00 og etter en time begynte riene for fullt.. Gidd ikkje fortelle om resten i detalj.. Men det va ikkje noke sers.. Jordmødrene på NRK e iallefall svært oppskrytt!! Dei vise ca 5 min med pressing, og vips! Der va det visst en baby.. For min del tok det litt over 12 tima frå vi kom inn på sjukehuset og til Wilhelm kom :)

Om eg ska få fleire onga?? Tja.. Satsa på det går bedre ved en evnt neste gong! Eg ska iallefall ikkje føde på noke fødestove der dei ikkje har epidural!

Om det e stas å vere mor?? JA! Heilt klart veldig kjekt og koselig! Men det e ikkje so rosenrødt som mange skal ha det til. Det e ganske mange utfordringa.. Amming f.eks! ÆSJ! hjelpepleiarar, jordmødre og barnepleiarar ska liksom hjelpe til med amminga.. dei dreg og knip i puppen, beibien hyle og du sjøl vil berre vere i fred.. den tredje dagen på sjukehuset va eg so fortvilt og sår at eg grein to tima i strekk! ussj.. men, etter at eg hadde gitt opp amminga egentlig skjønte plutselig Wilhelm poenget og syns det e heilt greit med pupp! So, no går det beire! :)

Det blir nok mange utfordringa etterkvart..
Eg tar det på sparket!

J.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar