onsdag 9. februar 2011

Ventar i spenning!

Idag e det 13 daga til termin.. Va på ultraly på fredag, og då sa legen at beibien va stor nok og godt kunne komme ut snarast! jaja, tenkte eg, håpe den kjem NO! og so... på kvelden fekk eg utrulig vondt i magen! veldig sterke kynnera, vondt i ryggen og vondt over alt.. eg tenkte at det skulle gå over og gikk og la meg.. låg i senga til kl. 04.00.. då hadde eg so sterke smerte at eg måtte stå opp, det einaste som hjalp va å bevege seg rundt.. 04.30 ringte eg opp til Johnny som låg å sov og sa han måtte komme ned, og eg trur den mannen aldri har komt seg so fort opp av senga før! ;) Det endte med at vi tok en tur på sjukehuset, men på vei inn kjente eg at det begynte å sleppe taket, og at heile kroppen slappa litt meir av. Jordmora ville likevel sjekke at alt va greit. Og det va det, so vi fekk reise heim igjen. Eg va litt skuffa, men på en måte letta og... Det e liksom ikkje sånn at eg gler meg til smertehelvete nr.1!! Men, eg gler meg til det e overstått, e begynt å bli litt lei av den tjukke magen no! So eg venta i spenning :)

Ellers skjer det forbausande lite i livet mitt.. Vi planlegge huset, prøva å tegne kjøkken og flytta rundt på dører og vindu.. venta på en pris frå det eine byggefirmaet, dei sa vi skulle få et svar innen ei veke... E i grunnen bra vi kan bruke vinteren på å gjere sånne kjedelig ting, for vi får jo ikkje gjort noke anna.. Iallefall ikkje eg.

Eg har forresten knapt vore ute av huset dei siste dagane.. gikk en tur på mandag, lykkelig over at det meste av snøv og is va vekk sånn at eg kunne stable beina under meg.. lykka va kortvarig då det begynte å snø igjen i går, og so blei det minus grader! herregud.. jaja.. eg går i trapper og prøvar å holde meg i aktivitet..

Vel, det var det frå mi "innhaldsrike" veke.. satsar på det skjer noke spennande resten av veka! :)

J.

1 kommentar:

  1. åhhh vad härligt snart kommer lillen, ni sätter väl in en massa bilder så att man får se. Vill ju veta att förlossningen går bra också =)
    Stor kram till dig och lycka till på förlossningen när det är dags... // Sussi

    SvarSlett