onsdag 15. juni 2011

Dagens fangst!

Har kjørt mormor til Moa fordi hon måtte klage på ein kjole... Hadde igrunnen ikkje noke anna plan enn å kjøyre opp og kanskje finne et par sko..
eg fann to par! og eg fekk rabatt! kjøpte ei bukse, og en topp og et skjerf og.. men til mitt forsvar, det va 50%!! Wilhelm fekk seg litt kle og, mormor, altså Wilhelm si oldemor shoppa litt til han og, fine bodyar, ei bukse og en liten apekamerat :) Apen e kjøpt på kremmerhuset og har ei rangle i magen :)



Ellers e eg sææærs fornøgd med at eg ikkje kjøpte ting og tang som eg hadde veeldig lyst på.. Eg har lova Johnny å ikkje kjøpe so mykje før vi ska flytte inn i det nye huset.. Eg veit at det e like greit å vente! Men, det finnast no so mykje fint i verden.. Jaja.. Når det nye huset e klart til innflytting! DÅ, ska det shoppast :) Kan heller spare til då ;)


J.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar