lørdag 11. juni 2011

Sommar, bryllaup og STRESS!!

Ok.. Eg masa i maaange mnd om at sola og sommaren ska dukke opp.. Når den då gjer det gler eg meg til vinteren sånn at eg kan bruke hue, votta og skjerf...

I skrivande stund sitte eg i bilen og sutra litt.. Skulle kjøpe kjole idag, men fann ikkje en einaste eg hadde lyst på.. Gadd ikkje å prøve en gong. Trur ikkje eg va i rette humøret for kjoleshopping.. Fakta e jo at eg rett og slett HATA å gå med kjole. Men når en skal i 3 bryllaup på en sommar må en jo nesten ha noke å gå med.. Argh.. Satsa på det dukka opp noke...
Skulle ha vore Ca 10cm høgare og 50 cm smalare! Då hadde eg sikkert likt å gå med kjole ;)

Wilhelm bryr seg lite om shopping.. So lenge han e mett og har tørr Bleie e han meget fornøgd :) enda en times tid til vi e heime, satsa på han søve litt til :)

Forresten so går det so smått framover med husplanane! Tegningane e sendt frå Måløy til Molde, og vi venta i spenning. Om å gjere å få levert søknad før 1.juli.. Då ska det visst bli enda fleire reglar!! Voldsomt mykje papirstyr før en kan bygge!

Vel, vel.. Skal nok bli litt flinkare med blogginga etterkvart! (hahahaaaa)

J.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar