søndag 12. juni 2011

Korleis legge ein 4 mnd gammal baby??

Eg skjønnar det ikkje.. Han kan godt sove i vogna si i mange tima på dagtid, han søve godt i bilen, og han søve gjerne i armane mine... MEN, når eg tenke at han skal legge seg i senga si om kvelden nektar han. Noken gongar sovnar han i armane mine i stova, då ber eg han i seng og tenke: "yesss! litt tid for meg sjøl i kveld", so går eg ned og sett meg i sofaen. Akkurat då våknar han igjen og hylskrike! Nektar å sove i senga si når han e aleine på rommet.. So då held han det gåande til vi legg oss.. Som regel e det eg som må få han til å sove, han hyler viss eg ikkje e på soverommet... Men når han legg seg til, sånn ca når vi og legge oss, då søve han gjerne i 7-8 timar i strekk :) Herlig! Jaja.. Det går seg vel til.. Med mindre det spøker  på loftet...(??)

Kven kan gå i frå denne tassen når han sutrar i senga si og vil opp?? :)


J.

2 kommentarer:

  1. Åååå lisje luringen :) Det E travelt det der! Men einaste eg kan trøste deg med e : det går seg tiiil :) so bare "hang in there!" hehe :)
    *sara

    SvarSlett
  2. I hope sooo! :) Det gjere meg egnetlig ikkje noke at han e våken på kvelden, men det e litt slitsomt når eg ser at han e trøtt men ikkje klare å roe seg ned.. :)

    SvarSlett